.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه مدیرکل جدید ارشاد گیلان برگزار شد ؛
منصور ایمانی جای خود را به حاذق ‌نیکرو داد
مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان عضو انجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان برگزار شد.
منصور ایمانی جای خود را به حاذق ‌نیکرو داد

"حمید حاذق نیکرو" جایگزین "منصور ایمانی"  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد.
به گزارش شمال نيوز، مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشادوجمعی از هنرمندان عضو انجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان برگزار شد.
تحصیلات حمید حاذق نیکرو دردوره کاردانی و کارشناسی ارشد و دکترا در گرایش‌های تبلیغات، جغرافیا و اطلاعات راهبردی فرهنگی است.
وی، مدرس دانشکده‌های مختلف در تهران در دروس فرهنگی، آسیب‌شناسی فرهنگی، پیوست فرهنگی، رسانه و رسانه شناسی، تهدید شناسی و تهدیدات نرم، انقلاب‌های رنگی، جنگ نرم، عملیات روانی و ... در 12 سال گذشته بوده است.
حضور در جبهه به مدت 56 ماه و جانباز عملیات کربلای 5 در شلمچه و ترور توسط منافقان در مردادماه 1360 در خیابان بلوار امام خمینی رشت از جمله شناسنامه کاری حاذق نیکرو بوده است.
مسئول تبلیغات سپاه سردشت در سال‌های 60 تا 62 و مسئول فرهنگی سپاه گیلان از سال 1363 تا 1364 و مسئول تبلیغات و انتشارات لشگر 16 قدس در دوران دفاع مقدس و سپاه 16 و مسئول بسیج رشت از 1364 تا1377 و همچنین  مدیر صدا و سیمای نیروی زمینی سپاه از 1378 تا 1380 از دیگر فعالیت‌های حاذق نیکرو بوده است.
حاذق نیکرو مسئول اداره‌های کل عملیات ویژه فرهنگی، عمق بخشی فرهنگی و مرکز مطالعات و پژوهش‌های تربیتی، آموزشی و مشاور تربیت و آموزش و مسئول اداره کل قدرت نرم فرهنگی در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 1380 تا 1391 را عهده داشته است.
تالیف پنج جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس، تالیف بیش از 40 مقاله در فصلنامه‌های مختلف علمی پژوهشی در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فرهنگی، رسانه، عملیات روانی، جنگ نرم، عضویت در کارگروه‌ها، کمیته‌ها و کمیسیون‌های کارشناسی، فرهنگی و تهدیدات نرم در ستادهای نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت ملی و ستادکل سپاه و سازمان بسیج جرو فعالیت‌های حاذق نیکرو است.
عملکرد فرهنگی حاذق نیکرو به مدت 33 سال فعالیت در سطوح راهبردی و عملیاتی در حوزه فرهنگی، رسانه‌ای، تبلیغات، تهدیدات نرم، 12 سال سابقه و فعالیت‌ آموزشی مدرس دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کاردانی و دوره‌های عرضی و طولی در گرایش‌های آسیب‌شناسی فرهنگی، رسانه‌شناسی، فضای‌مجازی، تهدیدات نرم، پیوست‌های فرهنگی و عضو کارگروه‌های فرهنگی در سطوح راهبردی نظام بوده است.
تالیف بیش از 30 مقاله در حوزه‌های صدور و نفوذ انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی، دفاع مقدس، ... در فصلنامه‌های 15 خرداد، جهان اسلام، عملیات روانی، روزنامه کیهان و... و فضای مجازی و تصدی مسئولیت‌های مدیریتی در حوزه‌های عمق‌بخشی فرهنگی، عملیات  فرهنگی، پژوهشگری، سمعی و بصری، تبلیغات و انتشارات و... از دیگر فعالیت‌های فرهنگی حاذق نیکرو بوده است.
تحصیلات دکتری اطلاعات فرهنگی (تدوین پایان‌نامه)، تالیف تعدادی کتاب از خاطرات سرداران دفاع مقدس، متولی برگزاری و دبیری همایش‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های فرهنگی، مراسم‌ و جلسات سخنرانی و... در 33 سال گذشته از انقلاب اسلامی و مدیریت چند پایگاه اینترنتی (تحلیلی، خبری و اطلاع‌رسانی) درحوزه‌های مقاومت اسلامی، بیداری اسلامی، 9 دی و تهدیدات نرم از جمله فعالیت‌های فرهنگی حمید حاذق نیکرو است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن پور 23 تير 1391
واقعا گیلان برای ایمانی جای بزرگی بود . ایشان در حد اندازه فرهنگ و هنر گیلان نبود . من یکی از چندین هنرمندانی هستم که متا سفانه شاهد بی ادبی در رفتار وبرخورد ایشان در دفعات مختلف بودم .
معتمد 23 تير 1391
امیدواریم که آقای نیکرو هم مغلوب دور قاب چینان اداره کل ارشاد نشود . واقعا ارشاد گیلان جای خطرناکی است . امیدواریم که آقای نیکرو با درک شرایطموجود مفق باشند
نا شناس 1 مرداد 1391
متاسفانه گيلان جاي بزرگمردان و عارفاني چون منصورايماني نيست ، بجاي نفي حق بياييد روحمان را بزرگ كنيم شايد بتوانيم منصور ايماني ها را تحمل كنيم و راهي به سوي عرش بيابيم .
سهرابي 1 مرداد 1391
شربتي از لب لعلش نچشيديم و برفت روي مه پيكر او سير نديديم و برفت
گويي از صحيت ما سخت به تنگ آمده بود بار بست و به گردش نرسيديم و برفت
برو ، گيلان قرن ها مي گذرد تا مردان خودش را ببيند آخر امروز كور است
سهرابي 1 مرداد 1391
آقاي نيكرو جاي مرد بزرگي آمده ايد اميدواريم اين جايگاه را ارتقاء دهيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.